Bindweefselmassage

Een betere huid, een fijner gevoel

Wij bieden 3 verschillende bindweefselmassage behandelingen aan: cellulite, afslanken en littekens. Hieronder komen alle drie de behandelingen aan bod.

beautiful-blond-woman-receiving-massage

Cellulite

Cellulite, oftewel sinaasappelhuid, komt door onderhuidse ontstekingen. Door het bindweefsel los te maken, krijgt het lichaam de mogelijkheid de ontsteking op te ruimen. Dit is niet in een behandeling opgelost en er zal een op maat gemaakt pakket moeten worden samengesteld, dat het beste voor jouw werkt.
De behandelingen starten dan met een intake waar we samen een plan maken om de huid weer strak te krijgen en ontstekingsvrij.
woman-having-her-legs-massaged

Afslanken

Afslanken kan heel lastig zijn. Zeker op de probleemgebieden. Met behulp van bindweefselmassage bevordert de bloedtoevoer, waardoor de vetweefsels sneller worden afgevoerd. Hierdoor zullen ook die probleemgebieden afvallen. Het afvallen is een proces dat bestaat uit meerdere massages die op maat worden aangepast, zodat jij optimaal resultaat krijgt.
anti-cellulite-massage-in-a-luxury-spa

Littekens

Littekens kunnen heel vervelend zijn. In sommige gevallen blijft er een verdikking achter of wordt de huid er om heen heel gevoelig. Het kan er voor zorgen dat de beweeglijkheid wordt aangetast. Via deze behandeling kunnen verklevingen verminderd worden en wordt de huid meer elastisch.
woman-physiotherapist-doing-neck-massage-man-medical-office-closeup-hands-doing-massage

Behandelplan

Voor de cellulite en de afslankbehandeling zijn meerdere behandelingen nodig. Het aantal is afhankelijk hoe jouw lichaam reageert op de behandeling. Hiervoor maken we een behandelplan, dat speciaal gericht is op jouw lichaam en jouw wensen.